Visie

47372d9f-694a-4b82-99a6-5ea9ddde30cd-mediumWe leven in een geweldige tijd!

“I believe we have clear momentum but the ground underneath is constantly shifting and evolving. Either you adapt, and you are at the forefront and you drive this. Or someone else takes it over” 

Sundar Pichai, CEO Google.

We maken de laatste fase mee van het economische systeem van groei waarmee we zo vertrouwd waren geraakt. Bijna 8 jaar van economische, financiële en ook deels politieke crises heeft duidelijke breuklijnen opgeleverd met het verleden en laat zien dat nieuwe keuzes nodig zijn.

Er ontstaat momenteel een nieuwe economische realiteit, waarbij competitie uit onverwachte hoek opduikt en een steeds mondiger en betrokken consument naar voren komt en zelf regie neemt. Nieuwe economieën, distributiekanalen en industrietakken groeien en lopen voorop door de trend de zetten, de zogenaamde “oude business” zit vaak zwaar in de –reactieve- problemen.

Iedere gedachte en hoop dat “alles weer bij het oude terugkomt” is een illusie.

Het draait niet langer om B2B of B2C maar om Human2Human. Merken worden gecreëerd door mensen en hebben bestaansrecht bij de gratie van mensen. Er wordt veel gesproken over ‘Big Data’ maar de focus zou moeten komen te liggen op het verzamelen van ‘small data’, die een goed beeld geven van wat mensen verwachten van mensen die een merk vertegenwoordigen. Het draait daarbij om een intelligente dialoog en oprechte belangstelling vanuit een intrinsieke motivatie om als merk het verschil te maken.

We hebben ondernemende marketeers nodig die medewerkers en klanten willen begrijpen.

Die data weten te benutten en te verrijken met creativiteit en intuïtie.

Die wederkerige relaties kunnen opbouwen.

Om medewerkers en organisaties weer met klanten te kunnen verbinden.

Ik zie veel kansen en ga graag samen met u aan de slag!