Persoonlijke missie
Naar mijn stellige overtuiging draait het niet langer om B2B of B2C maar om Human2Human.
Organisaties hebben aanvoerders nodig die medewerkers en klanten willen begrijpen.
Aanvoerders die inzichten uit de markt verrijken met creativiteit, compassie en intuïtie.
Aanvoerders die in staat zijn om wederkerige en duurzame relaties te bouwen. Met als doel om medewerkers en organisaties weer met klanten te verbinden.
Duurzame relaties aangaan wordt het nieuwe verkopen.
Wat drijft mij?
“…ik kan geen kunstjes, ik ken geen kunstjes en ik kom geen kunstjes doen…”. Mijn ambitie is om organisaties en de mensen met wie ik werk te begeleiden om hun eigen verhaal te maken. Ik vind het gaaf om hierbij een (bege)leidende rol aan te nemen als aanvoerder van een organisatie/team."
“ik kan geen kunstjes, ik ken geen kunstjes en ik kom geen kunstjes doen…”.
“… er gaan meer bedrijven kapot aan de verkeerde uitvoering van een perfecte strategie dan aan de perfecte uitvoering van een verkeerde strategie…”.
“…Creëer draagvlak voor het probleem en daarna pas voor de oplossing…”